Shiva snarkar men jag då?

haha Shiva sussar gott här i sängen vid mina fötter men jag kan inte somna, sjutton också!

Jag har fått en liten fix idé och kommer ställa klockan på 06:00 för snoozning till 06:45 och sedan gå ut på en lång skogspromenad med Shiva, jag vet att det låter galet men idag var jag ute och gick och det var otrooooligt skönt måste jag säga. Kan verkligen rekomendera er som har tid att ha hund att skaffa det för man kommer verkligen ut och få motion och även lite annat att tänka på än bara skola, plugg,blodsocker och insulin...

    Haha jag vet att man inte skall låta hundar vara i sängen, men är inte detta bara fööör sött?? Jag låter faktiskt Shiva sova i sängen eftersom när hon skall bli min diabeteshund vill jag att hon alltid skall kunna vara i min närhet natt som dag!

Shiva är verkligen min allra trognaste och bästa vän, hon finns där i alla lägen och tröttnar aldrig på att hänga med mig vart än jag skall... : ).

Många Kramar från en pigg Linda haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0