satan i gatan...

satan blodsocker på 18.4 vad gjorde jag för fel nu då?? Vaknade vid halv 10 och gick ut med hunden, brorsan hängde med och tränade Shiva lite, det var sök,aport, loss och fot som stod på dagens träning, Storebror Henrik är duktig han
har varit hundförare i militären då hade han själv en schäffer som hette Chess.Det är så himla roligt med en hund men otroligt mycket jobb och tid läggs ned på henne...


Tycker inte jag borde ligga på 18 efter hundpromenad i skogen,hoppas det går ner snart....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej blodsockret är då mystiskt! Ibland borde de inte ligga på de de ligger på men de är mycket som kan påverka blodsockret ju hehe kram! (kul att du med skaffat en diabetesblogg!)

2009-01-09 @ 13:11:27
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Postat av: Emma

Blodsockret är värkligen konstigt, i skolan brukade jag ligga på 18 vid kl.9, men nu så ligger jag på 8, eller nåt sånt.

Men ja det är mcket som påverkar blodsockret.



Kramis<3

2009-01-09 @ 13:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0