effektiv dag!

Hejsan alla kära bloggläsare:)

Nu har David åkt hem,alltså är lägerplanerandet över, kan tyvärr inte säga så mycket om planeringen för då blir det ju ingen överaskning men det kommer verkligen bli en bra helg för ungdomar med diabetes att träffas, shit vad det behövs! Vi kommer blanda in diskussionstunder samtidigt som vi kommer ha en massa skoj! Ungdomarna med diabetes i halland kommer få en superskoj helg tror jag i alla fall!

Efter att vi suttit här och planerat drog vi till Nellos på Kungsmässan, jag tog en pasta carbonara skit god!

Nu skall jag plugga på min marknadsföring måste få VG eller G+ snälla då får jag VG i betyget,håll tummarna för mig!!

Många Kramar från en glad Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad är ungdommar för någon slags ålder då? ;D Jag vill på något kul äventyrsläger i sommar eller något. Vet du något kul som kommer komma? Antar att detta lägret ni ska ha är upp till 18 år bara,eller har jag fel? ;D

2009-01-18 @ 17:57:47
URL: http://wwww.camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0