Bloggar jag själv brukar läsa

Hej hej!
Detta är lite bloggar jag dagligen följer:

Ungmamma15.blogg.se
Den bloggen handlar om Emelie som blev gravid som 14 åring och mamma vid 15 år, fashinerande blogg!

granis.blogg.se
Detta är en ungpappa som skriver om livet som ungpappa och andra vardagligheter också. Han skriver på ett väldigt lätt och roligt språk, rekomenderas starkt!

annalisaochx.blogg.se
Detta är min bästa kompis blogg, hon skriver om sin graviditet och livet i allmänhet, Vet att hon kommer bli en underbart bra mamma. Hoppas vi fortsätter att vara kompisar länge!

blondinbella.blogg.se
Detta är en tjej som i dagsläget är mycket framgångsrik och jag vet faktiskt inte vad hon är känd för men tror det är bloggen och hennes företag, hon är 18 år och hennes mål är att vara ekonomiskt oberoende när hon är 20 år,häftigt!På fredag skall hon vara med och tävla i lets dance!

camilladiabetes.blogg.se
En tjej på 18 år som också skriver om livet med diabetes och även vardagliga saker=).

Kramar från
Linda

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Klaaart vi kommer vara kompisar länge ;-)



Jag menar diabetiker lämnar inte varandra i första taget ;-)



haha..



KRAAAM!!

2009-01-09 @ 12:08:00
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Linda

haha precis vi är ju precis som en sekt vi diabetiker!! :)

2009-01-09 @ 12:53:45
Postat av: Camilla

Åh där var ju jag tack linda! =)

2009-01-09 @ 13:15:51
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0