Bilskola+ högt blodsocker!

Godmorgon!
Idag blev det lite stressigt på morgonen eftersom jag inte hittade min mobil igår så lovade pappa att väcka mig men icke sa nice det glömde han givetvis o jag vaknade som tur var av mig själv klockan 08:00 och körskolan började 08:55, det är ju inte så jäkla bra att komma sent första gången. Men jag hann för mamma skjutsade mig, vi var nog lika nervös båda två.hahaha...

Körskoleläraren var sjuuk så jag fick en annan som hette Niklas han var en bra lärare och vi gick igenon saker som växling och allmän körning. På körskolan träffade jag min kompis Lisa som jag gick i grundskolan med, det var längesedan!

Men efter körningen hade jag ganska högt blodsocker var ju ganska nervös innan eftersom det var första gången. Men men hoppas inte det håller i sig.

Idag börjar barngruppen!

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Amanda Lahti

lycka till med körningen, hoppas körkortet är nära :D

2009-01-19 @ 19:03:14
URL: http://amandalahti.blogg.se/
Postat av: AnnaLisa

Du är duktig gumman! Kommer gå bra med körkortet ;-).. En bra grej att du börjat iaf :-D.. Synd att björn var sjuk han är en bra lärare tror jag! :D



Kraaam på dig!

2009-01-19 @ 21:41:02
URL: http://annalisaochx.blogg.se/
Postat av: Camilla

Lycka till! Jag håller också på med körkortet och så nu. Ska övningsköra klockan 14.00 idag igen hehe. Läser du mycket i körkortsböckern aoch så?

2009-01-20 @ 10:29:34
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0