Äntligen fredag!!

Hejsan!
Idag är det dagen alla väntat på, freedag!!:)

Har precis haft psykologilektion, ganska intressant faktiskt! Jag läser om det kognitiva perspektivet..

Igår pratade jag med min gammla klasskompis sedan 9:an, hon skall bli mamma! Gud vad spännande, du kommer bli en jättebra mamma gumman! Kommer bli världes bästa Linda barnvakt!! hihihi...

Tänk egentligen vad mycket det är som förändras genom åren, jag har hund, helena pluggar på chalmers, har två vänner som skall ha barn, en kompis som är i USA, henke har varit på Hawaii. Jaa det är ju hur mycket spännande saker som helst som händer...Skall bli spännande att se hur allas liv ser ut om 10 år!

Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0