11.6

Efter mycket vatten, en promenad med Shiva och insulin gick blodsockret ner till 11.6, känns sköönt! Hoppas jag inte skrämt iväg er med mitt lilla utbrott haha:)...

Är det någon som känner igen sig att blodsockret går upp när man sitter och pluggar och blir frustrerad för att man inte förstår??

Imorgon väntar upp klockan 06:00 och ut med Shiva, skall i alla fall bli en 30 minutare, sedan bär det iväg till skolan med svenska lektion som start, sedan blir det religion då är det redovisning av det egna arbetet jag har arbetat om Birgitta systrarna, sedan blir det håltimma men då kommer jag och Ansa plugga svenska, sedan blire ledarskapslektion, efter det är skolan slut. Då skall jag hem och äta, ut med Shiva för träning det blir "här träning", lite engelska plugg och sedan bär det av till bilskolan klockan 17:00 skall jag vara på Bengtssons traffikskola för introduktion med dem andra nya eleverna, skall direkt passa på att boka körlektioner. Heja på kärkort skall jag snart få!! haha

Nu ligger Shiva och jag här i sängen med datorn i knäet och skall kolla på Trolltider, supermys! Nått som inte e lika mys är att jag skall upp om 6 timmar SUUUUCK!!

KRAM PÅ ER ALLA!!

P.s blodsocker på 8.4 nu efter inlägget är nog bra att skriva blogg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0