morr och gruff

japps världen verkar vilja mig illa idag och igår kväll, inatt låg ju blodsockret lågt o allt det där, vågade inte somna eftersom jag inte visste om det var på väg upp eller ner. Försökte trycka i mig en dextrosol men hade bara den med lakris smak och skall jag vara ärlig har jag ALDRIG smakat något vidrigare uccch, så det blev juice festisar två stycken, fan vad påverkad jag var utav det låga värdet!!

Nu idag när jag skulle ta med mig arbetet jag satt o slet med igår som ett djur som handlade om historiska monoment och statyer så var det heeeelt borta, så just nu har jag suttit mig och skrivit om hela skiten, om man skall se något positivt för idag så har jag hunnit med en fantastisk långpromenad med min underbara Shiva och min underbara Willma.


morr och gruff, ta o lås in denna jäkla sjukdomen i en cell på ett fängelse och låt den stanna där!!!!!!

Lovar att ni får ett gladare inlägg senare:)

morr och gruff kramar från en irriterad Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0