Köttfärsås lagning;)

Hejsan alla kära bloggläsare:)

Igår fick ni bara en massa tråkiga inlägg för då var jag verkligen inte på topp men idag mår jag mycket bättre! Idag var det faktiskt sista dagen i skolan innan lovet för mig, grymt härligt!

Nu har jag provat på att laga köttfärsås och spagetti, det blev faktiskt ganska lyckat, hoppas familjen gillar det hehe;)

Måste tipsa er om en helt suverän ny hemsida www.diabetesfamilj.se , detta är alltså föräldrar som på eget iniativ startat en hemsida som är för diabetesfamiljer, det finns en lista man kan anmäla sig på som heter "Stöd familj" då kan man anmäla sig att bli stödfamilj och därmed finnas till för nyinsjuknade som är i diabetesstart med allt vad det innebär. Det kan också vara att man bara söker familjer i närheten som är insatta i diabetes och bara vill umgås och prata om insulinsorter med någon som verkligen verkligen förstår=) För mig hade det varit helt suveränt när jag var liten, jag tror att man är i större behov än vad man tror av att träffa andra med diabetes.

Nu skall det börja lägerplaneras, jag kommer vara inblandad i ganska många diabetesläger i sommar, min passion hihi! Jag kommer vara ledare på Hallandsdiabetesförenings barn läger som är i första helgen i Augusti, sedan kommer jag vara ledare på lysestrand * 2 både för minsting lägret och för dem lite större, kul! Sedan skall jag även arrangera ungdiabetes tonnårsläger, Blir roliga helger!

Sitter och väntar på att syrran skall komma hem för då skall jag ta en 50 minutare med Shiva i skogen, supermys!

Många Kramar från Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0