Helg genomgång och lite till haha

Hejsan alla bloggläsare!

Just nu är vi tre stycken som ligger och trängs i min säng, Rickard, jag och Shiva hehe, försökte lura ut Shiva att gå ut och leka i trädgården istället men den gick hon inte på:P

I fredags var det körskola kvart över 7 segt som sjutton men kul som sjutton, sedan cycklade jag hem igen för att hämta Shiva och då tog vi en promenad till stationen för att åka vidare till Rickard, kan ni tänka er att det kostar 38 kronor för Shiva att åka tåg det tycker jag är helt katastrofalt hon tar ju inte ens upp en sitt plats! Efter lite små ärenden i stan så åkte vi hem till Rickard och där blev det monopol spel på kvällen där även Emil kom, kul kul:) Gissa vem som vann?? JAAAAAAG HAHAHAHA!!!

I Lördags blev upogång för att sedan ta oss till Backaplan för att lämna in massa gamla telefoner man fick visst 50 kronor för varje telefon man lämnade in om man precis tecknat abonemang, vissa utav telefonerna vi lämnade in var stora som tegelstenar och säkerligen 15 år gammla haha...Sedan blev det lite kris för jag blev helt plötsligt took låg och vi var tvungna att stanna och äta, jag följde vinglande med Rickard in i affären och drack pucko och sedaan blev det korv och mos,väldigt påverkad utav känningen var jag, suck vad hände egentligen? varför kännde jag inte av den tidigare?? själv trodde jag att jag var illamående efter bilresan och lite trött,efter det kunnde vi ta oss vidare till hundkursen, där tränade vi:
Fot
stå
hund social träning/hundmöten
Vi hoppade på hinder

Hinder hoppningen gillade Shiva grymt mkt men jag vågade inte låta henne hoppas så mycket eftersom jag inte vill att hon skall skada sig innan röntgen inför sos diabetesutbildningen.Men lite hoppade vi allt!

Sedan åkte vi till coop och inhandlade en massa gott till våran alla hjärtans dag middag.

Sedan blev det träning för våran del, vi tränade med våran crosstrainer, lite tyngdlyftning, sit-ups och på motionscyckeln, bra med träning. Alltså jag själv är verkligen ingen träningsmäniska och jag tycker inte att det är roligt att träna men jag försöker verkligen, jag har börjat med resonemanget att så länge jag inte sitter still så gör jag ju något bra, eller hur?


Idag skall jag spela monopol med Rickard,träna med Shiva,jobba och förhoppningsvis arbeta med projektarbetet, gör en dokumentärfilm om barn med diabeteshjälp i skolan,spännande!

KRAM PÅ ER!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej linda!



Bra med träningen, duktig du är! Själv tycker jag träningen också är de tråkigaste jag gör. Men jag sliter som fan i hård träning och skulle hellre vilja ligga hemma som ajg gjorde förr. :P



Kram!

2009-02-15 @ 12:09:55
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0