Såhär ser Shivas id kort ut

Id kortet kommer sitta på Shivas väst när vi är ute och spatserar på gator och torg. Det står hennes uppgifter på ena sidan och mina på andra, på min står det också en kontaktperson som skall kontaktas för att jag blivit dålig och kanske att Shiva behöver hämtas också om jag blivit dålig och behöver åka ambulans.

 

Dessa två korten är samma, så ena sidan om mig och ena sidan om Shiva.



Detta är ett separat kort men dem är på samma läderband, Det står medical alert, service dog och på baksidan står det Svenska service och signal förbundet.


Då har ni koll på detta nu hoppas jag haha :-)

Nu skall jag gå och äta lite kvällsmat och förbereda mig inför morgondagens jobb på Bräutigams, nu går man på en hektisk 6 dagar i rak pass. skall bli väldigt gott o få lönen sedan kan jag säga..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0