puuuh..

Denna veckan har enabrt bestått utav jobb. Jag är oerhört tacksam för mitt jobb eftersom det är otroligt roligt att stå i den mysiga lilla julstugan och sälja marsipan. Men det är VERKLGEN skönt att vara ledig idag =)

Igår efter jobbet så va det IDOL som gällde på scandinavium, det var sjukt roligt. Jag va där med Sandra och Lisa vi skrek oss hesa, dansade och sjöng med hela tiden. Ja sjukt roligt helt enkelt!

När dem sa vem som hängde löst blev vi otroligt chockade,vaa?? Erik?? Han satt ju säkert enligt oss...Jaa allt kan hända i idol=)

Gästbrsökare va WESTLIFE! Ja som sagt det va galet roligt :-)

Idag blir det att leka med Shiva och gå på kalas hos min lilla kusin som fyller 1 år.

Kram Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0