Julfesten

Efter många timmars jobb så är julfesten med diabetesföreningen över...

Det var en jättemysig tillställning där det bjöds på en stor julbuffé, tomten kom med klappar till alla barnen, Kungsbacka lucia trupp kom och det bjöds på levande julunderhållning. Ja en helt fantastisk dag och jag blev jätte stolt över min diabetesförening som ännu en gång lyckades.

Jag kände mig som en administratör, servetris, kordinator, tomte stylist, tomte hjälpreda och konfrencier men det kanske är så det är när man är ordförande haha, kärt barn har många namn :-)

wow vad hektiskt det var men oj så trevligt :-)

Kram på er alla

Linda



Jag hjälper tomten att dela ut paket :-)



Hämtar paket utav tomten :-)




Jag hälsar alla välkomna till årets julfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0