jag ligger på HI och berömmer Shiva

Hej hej!

Ja så komiskt är det, Shiva får beröm när jag ligger högt. Hon är med vid varje blodsocker tillfälle, luktar,nosar, tittar och övervakar. Jag kollar mig, ligger på HI!! Shiva får godis. Hoppas hon kommer fatta detta konceptet. Egentligen skulle jag tagit en bomullstuss nu och tatt på mig själv och lagt tussen i en burk, så jag "spar" lukten för övning. Men HI i värde och leta efter bomullstussar när klockan är 23:15. Ingen vidare idé!

Jag tror att detta höga värdet beror på att jag åt risalamalta idag, något som ALLTID rör till det för mig men som jag år efter år bestämmer mig för att jag skall testa. Det var säkert inte det förra året osv..ehh joo?? Nu tror jag att vi fått det klart bekräftat. Jag hooppar risalamaltan på julafton! Skall hitta något annat gott till mig!

Idag har det varit jobb på Bräutigams i 7 timmar, fy sjutton vad kallt det var att stå i min lilla julstuga idag!! Men det var mycket trevligt att ha en kollega att arbeta med idag igen.

Idag är det fyra dagar kvar till julafton och åtta dagar kvar tills jag fyller 19 år :-D

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vi fyller år på samma dag. Kom ihåg vi kallade varandra tvillingar på åsa lägret! ;)

2009-12-21 @ 12:04:37
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0