Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??

Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??Får jag bjuda på lite marsipan från Bräutigams??


Men jag lovar er diabetikern höll sig i skinnet från att snaska marsipan :-)

haha så har jag verkligen låtit sen halv 11 imorse, hade som ni säkert förstår första dagen på mitt jobb i göteborg idag. Har stått på Brunnsparken och sålt marsipan åt Bräutigams, riktigt trevligt med mycket folk som gick förbi och handlade. MEN nnu är jag trött haha..

Nu skall jag busa med shiva, äta och sova aaaaaaaa va skönt!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0