Update

Halloj;)

Idag började jag dagen med en promenad med Shiva, en riktig långis :-)

Sedan så cycklade jag och skrev in mig på kompetenscentrum där jag skall läsa lite kurser i höst. Det blev:
* Matematik B

* Samhällskunskap B

* Affärsengelska

*Rättskunskap

*Affärsjuridik

* Miljöpolitik

Känns spännande att börja plugga lite lätt igen.

När jag varit och anmält mig på skolan så åkte jag till körskolan, teorin denna gången slutade med 60 poäng, behöver 63 så det är bara att kämpa på, suck och stön...

Efter det blev det shopping på högnivå, jag shoppar bäst när jag är ensam haha...Det blev ett par snygga stövletter, ett par jeans och en kofta. Tjejen på Gina va hur gullig som helst och hämtade jeans som skulle passa mig, får ganska lätt dåligt självförtroende när jag provar kläder men detta affärsbiträdet på Gina bara höjde mitt självförtroende grymt mycket, roligt med sådana människor det gjorde verkligen hela min dag!!

Väl hemma så blev det Shiva träning, inte så mkt ute eftersom vädret har vart riktigt kasst men jag gjorde lite inne bus, slalom mellan godisskålar, sök efter leksak och hitta matte (jag!!)som gömt sig någonstans, det är sååå viktigt att stimulera sin hund!!

Nu kommer Ansa hit, vi skall se film och äta något gott som hon har med sig vad vet jag inte riktigt än hihi...

Ha det bäst

//Lindis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0