Linda säger ifrån...

Vet ni vad jag stör mig något enorm på???Människor som klankar ner på andra uch vad frustrerande det är, prinsessan Madeleine skall förlova sig då blir det ett JÄDRANS ståhej om att "nej media uppmärksammar inte min förlovning,varför sånt himla uppmärksammande för hennes" jo för att hon är född som prinsessa och är en uppmärksammad person. Hon själv har inte bestämt detta, det är en tradition som vi har haft i Sverige sen Jean Baptist kom till Sverige. Så var nöjd för det du har och glädj dig med henne, hon hade tur som blev en Bernadotte, men jag tycker jag hade minst lika tur som blev en Linda Barknertz!

Kronprinsessan Viktoria Bernadotte skall gifta sig, är du inte intresserad utav det, bläddra blad på tidningen, ändra kanal på tv så ja svårare än så är det inte.

All jäkla kritik mot Blondinbella, va fan lägg ner. Gå in och läs hennes kommentarer, hon får komentarer att hon är ful,äcklig, manuupulativ och jaa...jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet.Gå inte in på hennes blogg om du stär dig så mycket på henne, låt henne leva sitt liv och lev du ditt!Varför lägga dig i hur alla andra har det hela tiden??

ja det var enliten påpekelse från mig för hur ditt liv skall bli enklare :-)

Kram kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0