Linda berättar..

Hej hej:)

Idag har det varit en jättebra dag, har verkligen bara gjort sådana saker som jag velat. Jag började dagen med en långpromenad för mig och Shiva, sedan åkte jag ner och handlade lite=) , sedan kom min underbara kompis Sofia på besök, det var jättemysigt vi satt bara och pratade och skrattade en massa. Det är SÅ viktigt att träffa vänner tycker jag. Sofia stannade till halv 6 sen åkte jag ner till coop för att handla ingredienser till bullbak eftersom jag håller på och bakar bullar just nu, jätteskoj och gott haha!!

Skaffade ett shop express kort på coop, det måste väll vara lite vuxen poäng?? ; - ) haha...

Det var min dag i helhet!!

KRAMAR I MASSOR!!

Kommentarer
Postat av: Anna

oja Linda det är vuxen poäng på det där ;)

2009-08-04 @ 21:11:45
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad bra att du bakar, hur ligger blodsockret efter baket? hoppas du får en lika bra dag som idag som i morgon

2009-08-04 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0