(L)

Hej hej!

Hoppas allt är bra med er, blodsockret har idag verkligen varit katastrof bara lågt heeeela tiden och jobba på det var tufft men det gick, ibland är det bara att bita ihop.

Rickard ringde, han har det bra. Saknar honom något enormt.

Det är lite kämpigt just nu, känner liksom att jag inte räcker till för allt som behövs. Något jag måste prioritera är ju givetvis min underbara lilla Shiva, försöker hitta lite "hund kompisar" till henne som kan peppa både mig och henne till promenader och träning samt lite social samvaro, hon är full utav energi min lilla prinsessa och arbetet jag åtagit mig att ta hand om henne kommer jag ta med största ansvar. Jag skall försöka få in henne på en massa olika kurser, för hennes skulle och för min egen skull! Det är så viktigt att träffa andra hundmänniskor för att få inspiration, pepping och energi!

Vänner är också en jätteviktig del utav mitt liv, jag kämpar för att höra av mig till alla finnas där för dem som står mig nära, tyvärr finns inte tiden just nu till att umgås så mycket men det skall jag ta igen nu när jobbet snart är över.

Körkortet, shit jag skämms jag har inte rott det i land än, VIKTIGT 2 timmar på körskolan veckan efter jobbslutet varje dag tills jag har det i handen. Superviktigt

Rickard, det är sms pepping som gäller för en tid framöver, saknaden efter dig är enorm och jag längtar sååååå tills vi träffas igen.

Imorgon blir det jobb 7-15 och sedan skall jag möta upp Frida som kommer ifrån Stockholm på besök, hon skall sova hos mig så det inte blir så stressigt för henne att anlända under själva lägerdagen. Skall bli skoj att träffa henne!

Vi ses och hörs kära ni!

//Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0