(L)

Hej hej..

Igår var min kära pojkvän här, helt underbart när han är hemma men FY FAAAAAAAAAAAN! Vad jobbigt det är när han skall åka, nu vet jag att jag inte kommer träffa honom på över två veckor. Dem skall ligga i fält i tvåveckor. uch och fy...

Idag har jag jobbat 13-21 och imorgon går jag på mitt sista pass det kommer vara 7-16 inte sådär aspeppad men sen så skall jag inte göra något vettigt alls..

Jag skall börja på linedance med mina fina tjejkompisar, det skall bli jätteroligt även ifall jag inte har någon aning om vad linedance är eller hur det går till, men att få göra någonting med mina underbara vänner som jag träffar alldeles för sällan kommer bli helt suveränt och jag kommer njuta varje sekund!!

Maria, skriv ett email till mig ang din sons intresse av att vara lägerledare, berätta lite om honom, ålder och vart ni bor.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0