(L)

Hej hej!

Idag började dagen med en långpromenad med båda hundarna, otroligt bra start på dagen! Sen så passade jag och mamma på att städa lite innan jag skulle traska vidare till jobbet.

Idag har jag också pratat med SOS-hundar och skall jag vara ärlig börjar jag bli RIKTIGT nervös inför mentaltestet som vi skall göra nästa vecka, dem verkar ha så höga krav, börjar tvivla lite men skall verkligen sattsa stenhårt på Shiva och även på mig själv, läsa böcker, få råd från olika hemsidor mm...Detta SKALL gå på något sätt.

Min vänn Fannie ringde också idag, hon skall flytta till Åland,oj! Hon har kommit in på sjöingenjörs programmet, stort grattis gumman, men jag kommer verkligen verkligen att sakna dig!!

Vad skall jag göra??Såhär ser det ut än sålänge:

* Vikariat på vikariepoolen, äldreomsorg

* Fått en förfrågan om personlig assistent, skall prova och ringa dem imorgon och se vad dem säger.

* Träna Shiva till lydnad och diabeteshund

* Läsa kurser, läsa upp Matte B

jaa...Vad säger ni??Vad skall ni göra till hösten??

Kram
*

*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0