(L)

Hej hopp!!

Idag blev det tidig uppgång, dagen startade klockan 06:00 med uppgång för att traska till jobbet. jobbdagen var helt ok och höll på till 15:00.

Sen cycklade jag till Fyren och kollade på när helena pluggade, inget kul alls haha så då träffade jag Sofia utanför mcdonalds så det blev en liten lunch dejt med henne och sedan så kom också Ansa och Freddy,superskoj!! Sedan gjorde jag mitt riktiga ärende, skall köpa något jag aldrig gjort innan,nämligen en tv mohahaha...Saknar sååå att ligga och slumra i sängen framför en bra film på kvällen, om skattepengarna kommer imorgon så skall jag försöka övertala någon utav päronen att hänga med mig och köpa en tv, tror ni jag kommer lyckas?? Det tror jag hahaha...

Efter det blev det lite middag hemma med familjen och sedan gick jag, shiva och syrran ut för att kolla om det gick att cyckla med Shiva, det var lite svårt för jag var så rädd för att cyckla på henne men helena sprang brevid Shiva för att hålla koll så det gick och det gjorde det till slut, men vi kommer behöva träna många fler gånger innan jag kan gå ut och cyckla med henne själv. Vi gjorde också lydnadsträning och avslutade det hela med en långpromenad.

Det var väll allt och inget:)

KRAM PÅ ER ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0