Valencia:)

Hej hej!

Nu har vi anlänt till Valencia och allt är bra, blodsockret ligger på 9.5 och har gjort det sen imorse.Läraren Sara som är med oss är väldigt mån om att jag skall må bra med diabetesen och det är ju lite skönt att hon alltid har i baktanke att jag kanske behöver äta och då behöver jag inte säga till själv varje gång.

Buffén på hotellet verkar passa mig perfekt, mat såsom potatis,kött, fisk Paella, pasta jaa allt som finns på en buffé så att jag kommer ligga lågt i bs eller vara hungrig är det sista jag tänker på hahaha...

Flygningen tog 3.5 timma och från flygplatsen åkte vi buss i en timma och 35 minuter.

Jag bor tillsamans med Carolina och Sofia i världens finaste rum och vi har en jättestorbalkong, är verkligen hel nöjd med det jag varit med om än så länge!

När vi kom till hotellet avnjöööt vi en superbra lunch buffé.

Nästa samling är klockan 20:00 då skall vi äta en gemensam middag, Jag, Carolina och Sofia skall nog ta en promenad i området snart..Men först är det upppackning:).

Kram på er alla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0