trött..

Hej hej!

uch vad trött jag är, nu har jag skrivit utvärderingen för projektarbetet + försökt skriva om loggboken från anteckningsboken till datorn, åker ju till Valencia på torsdag så kommer inte hinna lämna in den i lärarens fack..

Fick en dum idé att äta upp "Salt och blandat påsen" som jag hade lite kvar av sen igår då Rickard var här, ehh jaa..blodsocker å 17 fan i helvete vad diabetesen inte gillade godiset..

Imorgon blir det packning, inhandling med Valencia saker och plugg med Ansa, vi måste prata ihop oss inför projektarbetet. suck har egentligen verkligen inte tid men det bara måste göras.

Besöket i Åsa var supermysigt och besöket utav Fannie var jättelyckat, hoppas verkligen att vi kan fortsätta umgås och har det lika trevligt jämt:) Kvällen resulterade i grillning ååååå vad mys det var och gott va det med:)

Shiva ligger redan och sover så jag skall nog gå och göra henne sällskap:)

KRAM PÅ ER ALLA

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

Lyyycka till imorgon.. synd att du inte kan komma till dopet! Kraaaaaaaaaaaaam

2009-04-08 @ 20:54:43
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0