trött som tusan..

Heej:)

Ihår avslutade vi dagen med charader, det är verkligen jättejätteroligt med charader, guud vad vi skrattade..jag fick lappar som typ "Du äter myggor" ba va? hur fasiken gestikulerar man det??Men det gick dock blev det lika för båda lagen i slutet på poängställningen. Det var en rolig dag!

Dagen idag har varit helt fantastiskt roligt med en massa kul på schemat, dagen började 06:45 med uppstigning för min del eftersom praktiken började 08:00 och man ville vara i god tid och hinna med att göra sig i ordning samt äta frukost..Det hann jag med.

Kom till praktiken tillsamans med Robban där fick vi veta vem vi skulle gå med för dagen och jag fick gå med Lee, Han visade mig min första arbetsuppgift närmligen att dricka kaffe, så vi gick upp till restaurangen men jag blev lite tveksam och tänkte att Sara (läraren) skulle bli lite frustrerad för vad jag gjorde på praktiken, då hade Lee en smart lösning på problemet, beställ på spanska! så det fick jag göra Café con leche,porfavor! 

Sedan bar det av till golfbilen där åkte vi runt och inspekterade så att spelarna inte var för långsamma thihi:) 

Jag har också åkt med spanjoren Zeeky i golfbolls plockaren också en urtrevlig praktikhandledare.Fatta hur mycket bollar det finns på en drivingranche. 

När praktiken hade slutat så hade Robert hunnit gå till hotellet utan min vetskap och ni som käänner mig väl vet att jag har lokalsinne som en guldfisk och det kände nog grabbarna på golfbanan på sig så Schott skjuttsade hem mig i en golfbil hahahhahaha...

Sedan blev det lunch med hela klassen, jag fick vegetarisklasange till förätt, kött och potatisgratäng till huvudrätt och glass till desert,toppengott!

Sedan bar det iväg till driving ranchen eftersom vi skulle få gratis golflektion på drivingranchen, det var verkligen jättekul, min boll kom dock bara 14 meter hahahhahaha...

Efter det så gick vi till spelrummet och spelade bordtennis och fotbollsspelet,skoj skoj!!

Sara våran lärare är så gullig för hon kom till mig typ halv 6 och erbjöd mig en smörgås eftersom jag poängterat lite att jag skulle behöva äta något mellan måltiderna, så hon fixade en stor bagutte med skinka och tomat till mig, gulliga underbara Sara!

Den visade sig vara väldigt behövlig för det krånglar verkligen för mig att få över mitt arbete till en lärare och har ännu inte löst sig så blev så frustrerad så blodsockret trillade ner som attans så jag fick till och med fylla på med lite yoghurt också, tusan vad humöret påverkar blodsockret!! Känner någon igen sig??




 
Lee försöker lära mig och resten utav klassen att spela golf, 14 meter var mitt längsta slag hahahhahahahahhaa...




Här är mina handledare på golfbanan (utan han i blått), dem är jättesnälla och tar väl hand om mig!Jag känner mig hemma där.



Lee och jag är ute på våran runda, nu hammrar vi i pinnar i marken, av vilken anledning vet jag faktiskt inte, Lee jobbade jag kollade på hahaha...



Saknar Rickard något oerhört, har ringt en gång ifrån en telefonatomat var bara tvungen, Älskling guuuuud vad du har gjort intrång i mitt hjärta, Älskar dig något oerhört, men nu är det  bara tvåveckor kvar tills jag kommer hem till dig!



Nu skall Lindisen sova KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0