tip topp

Heeej:)

Idag har det gått grymt bra med blodsockret, under tio hela dagen.

Hade en känning och det var nog mest för att jag  var stressad så jag stressade ner och åt två kex så gick det över..

Sjukt nöjd med diabetesdagen måste jag säga.

Ni vet jag säger ju verkligen att jag skall kunna göra och äta ALLT som icke diabetiker gör, men idag kände jag att jag stötte på ett hinder, till desert på lunchen serverades det fruktsallad, sorbet oxh en fruktsås. Det där funkade verkligen inte alls och jag visste inte hur mycket insulin det skulle kräva så jag struntade faktiskt i det..Jag kunde chansat men ville inte,eller ja? ville och ville jag kände inget jättebehov utav det och då kunde jag lika gärna låta bli:)

Idag har det varit:
Solning vid poolen
Shopping i Gandia

Kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0