Sola vid poolen:)

Alltså jag ÄLSKAR historiken på pumpen, hade inte den funnits hade jag fan missat många insulindoser, det är ett råd direkt från hjärtat till er somn glömmer insulinet, skaffa pump och ha koll på pumpens historik!

Fick frågan om jag solar med pumpen, ja det gör jag men jag låter den aldrig vara idirekt kontakt med solen, då är jag rädd att den kan gå sönder och det är verkligen det sista jag vill här nere, så ja jag solar med pumpen ikopplad men håller den borta ifrån solen med hjälp utav att täcka över den med en handduk eller bara min tröja över den.

Nu skall jag gå ut och sola, dagarna här börjar lida mot sitt slut faktiskt, skall bli tråkigt att åka hem men samtidigt lite skönt.

Många Kramar från Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0