sista natten på hotellet

uch vad sorgligt, kommer inte få ligga en natt till på detta underbara hotell, kommer sakna det något enormt. Att bo ihop med Sofia och Carolina kommer jag också sakna otroligt mycket, mer underbara flickor får man leta länge efter!

Idag har vi varit i Valencia där vi har varit på ett havsmuseum och fått sett små mini sjöhästar, stora sjölejon som lät jätteläskigt och en superduper grym delfinshow, givetvis var det en massa mer djur men jag orkar inte räkna upp alla:). Det har i alla fall varit en jättebra dag och det blev även tid för shopping där inhandlade jag en present till familjen + en sjal.

Efter allt detta blev det ett snabb besök på baren och sedan packning, uch vad tråkigt. Men har ju i alla fall en hel dag här imorgon, vi åker inte förän 02:30 på onsdag så dagen kommer vara som vanligt (nästan).

Blodsocker idag:

14 när jag vaknade, no good at al...kände mig helt torr i munnen och har vaknat och sovit väldigt oroligt, tror jag gör det vid höga värden. Visst 14 är ju inte jättehögt men det kan ju hända att det legat högre under natten och att det var basalen som kom in i rätt läge för den lilla dippen ner till 14, ajaa..

Efter 1 timme på museumet blir jag yr och skakig, blodsockermätaren visar 2.8, jag dricker snabbt som attan en chokladmjölk och en dextrosol.

Efter en timme igen, 3.8 va? görkonstigt yea yeaa...diabetes kommer jag aldrig förstå mig på, så det blev en banan då..

Men det kändes inte helt 100 i alla fall så tog några klunkar vanlig coca cola och då hände det grejer, gick upp till 11 och det var ju inge vidare iofs men men...

Nu ligger jag på 11.1

Visst är det intressant att veta mina blodsocker och blodsocker tankar kring värderna?ahahahaha...

Många Kramar till er alla...

//Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

VA KUL ATT Ni KOMMER HEM :P hahaha :D



Saknat dig!

Kram

2009-04-30 @ 12:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0