Perfekt diabetes och sömn!

Hej Hej!

Nu har jag precis vaknat och jag har sovit underbart gott:).

När jag gick och la mig igår låg mitt blodsocker på 17.7 och då blev jag nervös som faaaaaan, men tog 1.3 enheter och gick sedan o la mig, vaknade nu och låg på 7.6 och det är ju helt perfekt måste jag få säga:).Igår hittade jag verkligen mellantinget mellan diabetesen och Valencia och det var verkligen precis lagom, för jag sov gott och inget hände:).

Jag lyckas inte ställa in tiden på bs mätaren, vill göra det ifall dem vill läsa av den på sjukhuset, det står typ att vi är på 2006 kl 00:00, suck men det orkar jag verkligen inte pilla med för mycket nu under denna resan:).

Idag skall vi snart äta frukost och sedan väntar möte med hotell chefen.

Vad händer hos er??

Kram Linda


Kommentarer
Postat av: helena

hej lillasyster!



hoppas du har det bra, hur gick de med mötet?

kram

2009-04-10 @ 11:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0