Motion

hahahaha aaa man var nästan tvungen att börja detta inlägget med ett asgarv, för vet ni vad jag har gjort?? jag har skaffat mig en tränings coach (min klasskompis Dessi), så det blev 50 minuter på gymmet idag med hårdträning upplagd utav Desiré, måste faktiskt säga att jag hade väldigt roligt under tiden även ifall svetten bara rann utav mig, det blev:

Crosstrainer och man ställde in den på att jag skulle göra av med 200 calorier och det tog la 20 minuter kanske, sedan tränade vi på en stor boll, fråga mig inte vad vi gjorde men kul va det:) sedan gjorde vi något som hette Plankan och det var sjukt svårt, Dessi hade tänkt ta 30 sekunder men fick sänka sig till 10 pga mina vanor på gymmet HAHAHAHA...

Måste faktiskt uppmuntra till träning, blodsockret fungerar såååå mycket bättre om man rör på sig,Dessi sa något mycket smart till mig hon sa att man har ingen tid till träning så man måste ta sig tid till träning. Jag håller med, tänk vad bra kroppen mår utav träning. Jag har ju lovat er och mig själv att jag skall köpa ett gymkort på sportlife efter denna resan så att gymmet här var gratis var en bra början för mig och det var grymt kul att träna ihop med Dessi också, det är ett tips till er, ta med en kompis. Det hjälpte ju för soffpotatisen Linda hahahahhaa...

Blodsockret låg på 9.5 innan, inte skitdåligt värde men fan inte bra och efter träningen låg jag på 7.6, we love it!

Iadg har vi ätit en spanskmaträtt Paella det var verkligen supergott!!En maträtt som är en ihopblandning utav ris,grönsaker och kött väldigt lik risotto.

Kram på er mina vänner!



Dessi och Linda in action ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0