Lång dag har tagit slut:)

ååå vad härligt nu ligger jag i sängen och andas ut efter en låååång dag, dagen började med engelskaprov och under prov då behöver jag ALLTID något att äta och givetvis vill intehydro acceptera mitt kort och skolans lilla Café tar ju inte kort så jag lyckas skramla ihop en 5:a så det räcker till en festis som jag snabbt slurpar i mig, sen börjar det nedrans komplicerade provet engelska C, fy farao vad svårt det var, Och imorgon är det "listening" suuuuck!

Prov och jag går inte ihop, jag försöker bita ihop men får egentligen aldrig någon ordning på blodsockret, tror det är all stress som bubblar ut ur kroppen som förstör blodsockret så jävligt, men snart är det ett uppehåll från skolan och det skall bli jääävligt skönt. Dem som inte håller med mig här eller inte tror på mig behöver inte göra det för det viktigaste är att jag vet hur det ligger till. Men jag är nöjd alla tre proven klarade jag av att göra,sköönt! ( dock tror jag ju inte att jag klarade det men men hahaha)

Efter alla prov så åkte vi till Frölunda beach volleyboll hall och spelade volleyboll som klassträff, det var skitkul, även ifall jag garanterat var kass på volleyboll, gillade jag stämningen och allt:). Under volleybollen låg blodsockret högt, jag som trodde att motion brukar sänka mitt blodsocker men det gjorde de inte denna gången, diabetes är ju så oförutsägbart så det finns inte, jag kan faktiskt egentligen aldrig veta vad jag skall göra åt ett visst tillstånd, jag kan bara gissa och försöka klara mig ur situationen så gott det går! Ibland går det och ibland går det bara inte...

Imorgon blir det skola och sedan miljöträning med Shiva från hennes kennel, det skall bli toppenkul, vi skall mötas mitt i centrum och träna miljö, jag och en massa andra hundar och hundägare.

Nu får ni ha det så bra mina vänner, nedan kommer det lite bilder från volleybollen:)

KRAM PÅ ER!


 (jag i rosa tröja)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0