Idag är det lördag!

Hej och hå:)

Idag är det lördag natt, jag ligger och kan inte sova och klockan är halv två suuuuuck.

Igår fick jag en liten fix idé att följa med syrran till gymmet och träna spinning, det var faktiskt jätteroligt och gissa vem som spann brevid mig??:P Lasse Kronér hihi...Motion är ju grymt bra för än själv och även ifall jag ÄLSKAR Shiva promenaderna så behöver jag något mer ändå, så lite träning på Sportslife blire efter Valencia:)

Japps Valencia börjar närma sig med STORM steg, allt diabetesrelaterat är egentligen fixat, pratat med diabetessjuksköterskan Anette om reseintyg, tänk på det kära diabetiker, ha ALLTID med dig ett reseintyg som intygar att du är diabetiker, annars kan det bli lite strul eftersom vi har ganska mycket medecin med oss när vi är ute och reser:). Och ja..Apoteket har jag ju också varit på och beställt massvis med varor, fick sms utav dem i fredags att mina varor hade kommit så på måndag bär det av till apoteket för att hämta hem och kontrollera, har jag glömt något?? *Hoppas inte, snälla kära diabetesen krångla inte*.

Jag ÄR jävligt nervös att något skall hända med diabetesen där nere, men jaa..händer det så händer det, en lärare har fått veta ganska mycket + att hon har fått låna Ragnar Hanås blåa bok, den som vi kallar för diabetesbibeln hemma hihi:) Nej snart tänker jag släppa den oron, det går inte att tänka på hela tiden. Händer det så händer det,eller?? uch där blev man osäker igen! fasiken att man inte kan vara 10 och mamma följde med hihi..
 

Fredag till lördag sov vi alla i Åsa eftersom det arbetades för fullt med staketbyggning och lite annat fix och don som behövdes där, sedan blev det en helmysig kväll med Rickard och Helena, sällskapsspel, Beck och godis:)

Idag är det lördag och den har jag spenderat med staketbyggning tillsamans med Rickard, Shiva promenad tillsamans med Helena och sist men inte minst åkte jag och Shiva till Ansa och Leo för att hälsa på, det var suuuuupermysigt verkligen, vi spelade WII fitness, kollade på Robinsson, åkte mcdrive o käkade ( Shiva fick hundgodis av tjejen i luckan, det är väll inte standard mat på mcdonalds haha, fatta ingenting, men vi tackade och tog emot). Leo är verkligen världens goaste bebis, jag fick hålla honom jättemycket idag och hela jag verkligen njööt utav att få hålla och krama på honom!!


Nuuuu skall jag sova!

Kram på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0