Hola Amigos!

Hola!

Här i spanien går tempot i 110 km/h just nu, rektorn har landat i spanien och tar ut oss på en massa roligheter, har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv som när vi suttit på baren "la sargentana" med henne, hon är sååååå rolig och jag måste ju också påpeka att hon bara drack coca cola light hahaha...

Idag har vi varit på studiebesök på universitetet i Valencia, dem programen vi besökte var arkitekt och management, sedan bar det iväg till lunch som visade sig bli en smörgås eftersom spanjorerna äter lunch mycket mycket senare än oss, kan inte riktigt säga vad som hände eller vad som gjorde men jag fick en riktig jobbig känning, började se min lärare suddigt och då bad jag om att få beställa en smörgås och först så ville läraren säga vad det hette på spanska så jag kunde få lära mig att beställa, men hon såg nog ganska direkt att jag inte var helt 100 och hjälpte mig att beställa och ordnade en vanligt coca cola till mig, det räckte inte! Jag tror att jag samanlagt tog 5 dextrosol innan det blev någon effekt...

Känns jättetryggt med en lärare som har satt in sig och verkligen hjälper till om det är något med diabetesen, det dumma är att hon åker hem på onsdag kväll och det känns sååååå jobbigt, hon har varit så bra att ha här nere. Men men det skall väll gå och lösa detta också.

Sedan åkte vi iväg och kollade på en romerskborg, det var jättehäftigt och superbra träning för benen för det var mycket promenerande...:)

Det dumma idag är att jag inte har ätit någon riktig lunch och det gör mig väldigt nervös eftersom det är så viktigt att jag får två lagade mål mat per dag, men skall gå ner till restaurangen nu tillsamans med mina kära klassisar;)

Ni får nog lite bilder ikväll:)

Kraaaamar
Lindis

Kommentarer
Postat av: AnnaLisa

shiitt va jag hade velat vara där med dig!! särkilt nästa vecka när det är Carina som e där! Du måste se till att alltid säga till när du är låg och tvinga folk springa och hämta mat till dig!!

Tänker på dig och saknar dig gumman!!

Vet att jag är dålig på att kommentera din blogg men du vet hur jag blir av långa texter ibland :P haha.. Pallar inte läsa dom alltid men det är jättekul att läsa vad ni gör i spanien och hur allt går!

Försöker läsa allas bloggar!! haha..

Nu blev kommentaren ännu längre.. Ska sluta skriva. Tur att du inte blir skrämd av långa texter. Lep hälsar med en kram!! :D

2009-04-22 @ 00:01:55
URL: http://annalisaochx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0