Hej mina vänner:)

Hello darlings:)

Nu är ännu en dag snart förbi i spanien, dagen blev tidig eftersom praktiken började klockan 08:00, så steg upp runt 06:45, efter en hel natts blodsockervakande, gicetvis så hade jag glömt ta insulin till middagen igår och tänk er själva, förrätt,varmrätt och efterrätt,hur smart kan man va egentligen??

Så blodsockret var högt när jag skulle sova och jag bestämde mig för att hålla en "vak natt", dock när man lägger sig för att sova för högt blodsocker, i alla fall jag får riktiga hemska mardrömmar och då menar jag verkligen hemska mordiska drömmar, har hört med andra diabetiker som upplever det samma, i varje fall är det skitläskigt och man vaknar verkligen med ett ryck och sedan kan man slappna av för "det var bara en dröm". Så jag var faktiskt ganska tacksam när klockan ringde 06:45 och jag verkligen kunde gå upp hehe..

I varje fall så gick jag till frukosten och träffade Dessi och Madde där så gjorde dem sällskap till frukostbordet,supermysigt! Sedan bar det iväg till golfbanan och det var lika slappt som vanligt, Började på "tee", där är jobbet att se till att spelarna kommer iväg i rätt tid, inte senare och inte tidigare. Då förstörs spelet och gör att folk får vänta eller stressa..Sedan kom Lee och sa att vi skulle på nytt jobb nämligen att gå till klubbhuset och ta en kaffe hahaha, jag fick beställa på spanska hahhaha. Det var jättemysigt och sitta o tjöta där en stund. Sedan blev det lite rund turer runt golfbanan,supermys! Jag har blivit lite "in to golf" så får nog ta en kurs i sommar,någon som är på??

Sedan har jag väll mest tatt det lugnt och chillat,pluggat lite!

Efter plugget så gjorde Carolina en "Linda make over" och det varverkligen jätteroligt och supermysigt, nopprade ögponbrynen,sminkade, ordnade håret och så fick jag låna en jättefin svart klänning. Det är så kul att ha sådana tjejmys stunder:).



Sedan var vi och lyssnade på en spanjor som är vän med vår rektor Cindia, han berättade om sitt arbete och sånt, muy intresante!


Efter det blev det middag och vet ni vad jag kommer på då????? klanten Linda Barknertz har glömt koppla på pumpen, hur dum får man vara??? pumpen hade jag på mig men inte inkopplad,suck blir så trött på mig själv, det resulterade i ett blodsocker på 20 innan maten, jag tog 5 enheter insulin och försökte koppla bort det höga blodsockret, eftersom högt blodsocker utan någon närstående som är riktigt riktigt insatt i mig och min diabetes gör mig otroligt nervös,tänk om jag får en rekyl?? Och givetvis om jag blir nervös så går blodsockret som en berg och dalbana, så jaa...Men det gick bra och blodsockret ligger nu på trygga 7.8.

Vi gick ett tag till en bar och lyssnade på lite musik också,myspys!

Kram på er alla därhemma!!

//Lindisen







Kommentarer
Postat av: Anna

det mistaget har jag gjort med någon gång :P¨

irreterande när man upptäker att den inte är inkopplad och det är därför man ligger högt ;)

2009-04-18 @ 09:46:25
URL: http://diabetes.bloggproffs.se
Postat av: Anonym

Wow vilken snygg bild gumman!



Hoppas verkligen allting är bra med er alla borta i Spanien :)Är riktigt avundsjuk på er just nu!



Har äntligen fått kontraktet på lägenheten :D Så den 1:e maj blir det inflyttning och den 16:e blir det inflyttningsfest :D



MASSA KRAMAR

2009-04-20 @ 20:29:28
Postat av: Anonym

Glömde naturligtvis att skriva att det var från Susann

Kram igen!

2009-04-20 @ 20:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0