Bjuder på lite bilder..

Här kommer lite bilder ifrån dagen och kanske någon från någon annan dag också thihi:

Christer och Philip spelar, önskar att ni hade hört dem, dem var verkligen grymma!


Philip spelar gitarr och rektor Cindia sjunger, så sjuktbra det med måste jag säga, när låten halelulia spelades och hela baren sjöng med i refrängen då var jag nära till tårar måste jag säga.




¨Dessi, Philip och Sofia utanför baren


Jag och Christer dansar bugg, det var jättekul för han är riktigt duktig på att dansa:)




Philip och Cindia är med på radioprogramet där vi har på studiebesök, kommer aldrig att glömma Philips störtskäna komentar, "jag vill hälsa till mamma" i direktsändning, så roligt!



Där fick ni en liten inblick i lite hur det går i spanien:)

Kram Lindis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0