Ännu en dag slut i Spanien

Hej allihoppa!

Nu är ännu en dag slut i spanien, har haft det jättebra, dagen började med en lång sovmorgon till klockan 10,helt underbart eftersom vi inte haft så många sovmorgonar på denna resan, sen blev det frukost med mina kära roommates Sofia och Carolina efter det så valde jag att gå till Dessi och Madde som låg vi poolen och solade,hur mysigt som helst och jag hoppade även i poolen för ett dopp:), sedan tog jag,sofia,carolina,Philip och Christer en promenad till supermercado och när jag kommer hem märker jag att mitt kort inte fungerar, jag blir lite irriterad och går emot receptionen för att förklara läget, då kommer min käre vän Robert med ett erkännande, för att skoja till det lite hade han bytt kort så att han fick mitt och jag fick hans, dock kom han på att jag skulle gå till supermercado så han kom inte heller in i sitt rum hahaha där fick han:) , jaja mycket skall man vara med om..

Har också hunnit med ett träningspass idag med Dessi och Madde som cochar, mår som en prinsessa när jag tränar ihop med Dessi,blodsocker på 5.0 efteråt, kanoners!

Nu kommer jag precis hemifrån baren "Sargentana",det var jättemysigt och några utav mina klasskompisar spelade på baren hur coolt som helst, först började rektorn att sjunga med Philip på gitarr och sedan Christer och Philip, dem fick verkligen med hela pubben med sången, hur bra som helst är dem:)

Jag har en jättehuvudvärk så skall se till att dricka mer vatten imorgon:)

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0